HTML

Birdland

Politológia, közgazdaságtan, história, művelődéstörténet

Friss topikok

  • Helga Beauty Salon.: "A dzsentri és a proli mindig más pénzéből él." (Nádas Péter) Szent igaz, kár hogy Nádas a saját ... (2019.01.02. 15:30) A neofarok prolidiktatúra
  • lobster thermidor: A második gondolat urban legendnek jelzett zárójeles részéhez annyit fűznék hozzá, hogy a mese szí... (2012.06.02. 07:52) A falusi focista fél

2019.02.10. 12:06 LINOLEA

Vonatszerencsétlenség előérzete

Nem jól csinálják. Nem jól kormányoznak. Nem tudnak kormányozni. Itt egy csomóan ájuldoznak, hogy milyen tehetséges a miniszterelnök úr, hát nem, egy nagy lóf@szt. Az ország a majd’ évtizedes regnálását követően az utolsó előtti Európában (GDP-t és az átlagbért nézve), és ha kivennénk az úniós pénzt, rögtön egy százalékra esne vissza a gazdasági növekedés. Egy dologban vezetünk: ez pedig a rák miatti mortalitás, a százezer lakosra jutó rákban elhunytak számát tekintve az első tíz régióban mind a hét magyarországi régió szerepel, az első négy helyen pedig csak magyar régiókat látunk tündökölni. Azért nem vezetjük be az eurót és azért nem lépünk be az európai ügyészségbe, mert akkor kontrollálhatóvá válnának a dolgok, nem lehetne ennyire önkényesen hatalmaskodni és ilyen tempóban megfosztani a közpénzt közpénz jellegétől, satöbbi satöbbi. Tehetséges a bozótharcban, a politikai játszmákban, a hatalom megszerzésében és bármi áron való megtartásában, kavarja, mint Piszkos Fred a málnaszőrt, na ebben télleg tehetséges, nincs párja az erkölcstelen uszításban és a jövő felelőtlen felélésében csak azért, hogy a hatalmat és a közpénzekhez való hozzáférést megtarthassa és hogy rokonait és üzletfeleit, valamint magát felhizlalhassa, már olyan, minden egy minden órás disznó (egy öregedő transzvesztitára hajazó gázszerelő maszkja mögé bújva).

Nincs olyan nap, hogy ne késne valamelyik vonat, mert a vasút is rész az egészben és jelképe mintegy egyfelől az inkompetenciának, annak, hogy alkalmatlanok kerülnek a vezetésbe, másrészt a munkaerő-hiánynak, ami bizony szintén az ő saruk, nem ám másé, a szlovák átlagbér ezer euró, Pozsony térsége az ötödik leggazdagabb régió Európában, szal lehet ezt jól is csinálni. És a vasút is kemény cég, mint a foci vagy egy műtőasztal, itt nem lehet a végtelenségig hülyéskedni, mint egy olyan puhább cégnél, mint egy iskola vagy egy színpad, ahol nem rögtöni élet-halál kérdésről van szó és nem ilyen feketén-fehéren és élesen jönnek elő a dolgok és nem lepleződik le azonnal, hogy inkompetens, dagadt és korrupt hülyék vezetik az intézményt, idő kell, míg kiderül, és évek, sőt évtizedek kellenek, mire a jóvátehetetlen következmények elkezdenek hatni.

A predikcióm lényege, hogy csak idő kérdése, mikor lesz vonatbaleset, ez szükségszerűen következik a rezsim jellegéből. A dolgok menete az, hogy kimész a pályaudvarra, mindig késik valami, a kallereknek fogalmuk sincs, hogy mi a steisz, abszolúte nem kapsz tájékoztatást, a hangosbeszélő időnként benyögi, hogy kérjük utasaink szíves türelmét és megértését, és mindig, mindig ez van. És ebből következik, hogy a vasúti baleset csak idő kérdése. Quod dixi dixi, id quod erat demonstrandum

ld. még https://24.hu/poszt-itt/2018/02/25/tompa-innet-le-kell-lepni-most/

https://www.youtube.com/watch?v=77g8TFd40J0

Szólj hozzá!

Címkék: vasút


A bejegyzés trackback címe:

https://birdland.blog.hu/api/trackback/id/tr1814618206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása